Adam Ondra

S ikonou současného českého resp. světového lezení – Adamem Ondrou – jsme měli “u nás v kuchyni” zajímavý rozhovor o tom, co má rád a co ho baví (kromě lezení). 🙂 Tento civilní kontakt a uvolněná debata nám posléze pomohly v tvorbě osobní Adamovy značky nesoucí celé jeho jméno, které jsme však spojili do jednoho slova.

Vznikl tak logotyp “štíhlý a skromný”, jako je sám Adam, kompaktní a dobře čitelný. Na první pohled velmi jednoduchý a čistý, při druhém už si všimnete drobné typografické hříčky – vzhůru nohama otočeného posledního A. K tomu nás inspirovaly pro Adama typické pohyby při lezení, konkrétně lezení vzhůru nohama (známé především z projektu Silence).

K základnímu logotypu patří i zkratka – jakýsi monogram AOA se stejně otočeným A. S Adamovou pomocí vznikla také specifická kombinace barev vycházející z jeho nejbližšího a nejoblíbenějšího prostředí – skály a denní oblohy.

Klient: