CHEMAP AGRO

CHEMAP AGRO je úspěšná česká společnost s dlouholetou historií, která rozhodně nezahálí. Před pár lety prošla redesignem identity, která výrazně napomohla k jejímu zviditelnění a nyní přišel čas podívat se také na modernizaci webových stránek. Cíl byl jasný – vyjádřit poselství, že ZEMĚDĚLSTVÍ NENÍ OUT, odlišit se od konkurence a upoutat pozornost.

V návaznosti na tuto modernizaci jsme se zaměřili také na stávající korporátní identitu. Přesto, že je vizuální styl stále funkční, zasloužil si „kosmetickou úpravu“, která ještě více podpoří budování silné značky. Zároveň jsme identitu rozšířili o další prvky, které moderním sebevědomým přístupem propojují hodnoty společnosti s oborem podnikání.

Stávající font Gross tvořící LOGO společnosti jsme nahradili robustnějším geometrických písmem MONTSERRAT. Změnou fontu jsme dosáhli i dalších benefitů. Dovolili jsme si odstranit motiv lístku, který původně charakterizoval zemědělské zaměření. Nově jsme vsadili na dostatečně výrazný název AGRO, který v sobě již dané odvětví nese a není potřeba ho dále vysvětlovat. Výsledkem je zjednodušené kompaktní logo, které klade důraz na tradici a odbornost v modernějším pojetí.

Základní BAREVNOST složenou z černé a žluté jsme rozšířili o další odstíny. Zvolená paleta odpovídá barvám, které na polích můžeme vidět napříč celým rokem – od svěží jarní zelené přes zralou žlutou až po zimní černou… Poukazujeme tím na celoroční/komplexní péči, kterou půda/plodiny potřebují a kterou CHEMAP AGRO zemědělcům nabízí.

Nepravidelný oblý label a proužek jsme doplnili o sadu další DOPLŇKOVÉ GRAFIKY, která obohatí firemní komunikaci.

Grafický prvek ZLOM vychází z varianty zalomeného loga. Nabízí kreativní řešení při konkrétní práci na kampaních, dá se jím třeba vypíchnout citace odborníků či zdůraznit důležitý text.

CLAIM „Silná země, bohatá úroda“ jasně definuje oblast, kterou se společnost zabývá, ale také výsledek, který jeho produkty přináší. Jednoduše „Co dodáš, to sklidíš“. Velmi dobře se tu dá pracovat s dalším korporátním prvkem – BAREVNÝM PROUŽKEM symbolizující podtržení. Jeho pomocí můžeme klást důraz na jednotlivá slova, v tomto případě na SILNÁ a ÚRODA, čímž ještě více vyzdvihneme charakter produktů.

CITÁT „Příroda se podřizuje jen tomu, kdo se cítí být podřízen jí“ od Francise Bacona nebyl zvolen náhodou. Vyjadřuje respekt a pokoru k přírodě, kterou ctí i CHEMAP AGRO. Tento citát je spíše designovým kouskem. Jako ideální vnímáme jeho použití na marketingových materiálech jako jsou trička nebo tašky, ale dobře se bude vyjímat i na webu pro „dokreslení“ přístupu společnosti k přírodě (šetrnosti/zodpovědnosti k ní).

Výsledná identita a webové stránky odráží evoluci značky. To ocení zejména zákazníci, kteří uvidí, že kromě posilování země CHEMAP AGRO pracuje i na sobě. My si velmi ceníme toho, že jsme mohli být opět součástí této změny a těšíme se na tvorbu kampaní, které ještě více napomohou ke zviditelnění společnosti a oboru agra jako takového.

Klient: