JUNGLE sport park

Vítejte v džungli! Nebo přesněji v JUNGLE sport park. Jak již samotný název napovídá, džungle představuje něco hravého, zároveň tajemného, spletitého a zdánlivě chaotického. Ale pozor! Džungle má svoje jasná pravidla a propra­co­vanou hierarchii. Všechno má svůj řád.

Přestože se sport park zaměřuje především na děti a dospívající mládež, bylo záměrem vytvořit vizuál tak, aby byl zajímavý pro širší publikum, včetně lidí, kteří se o tento druh aktivit běžně nezajímají. Výsledkem je identita, která přitahuje pozornost svojí jednoduchostí, přímočarostí a unikátností.

JUNGLE je postavena na čtyřech hlavních atributech.

Precizní autorská kresba tužkou, která je srdcem projektu. Kresba vytváří nezaměnitelný charakter a přitahuje oko diváka, jak námětem, tak samotným provedením. Kochat se tak můžete pohledem na 6 zvířat, která jsou specifická povrchem svého těla, ale také vlastnostmi, kterých se člověk snaží dosáhnout. Vřešťan rezavý, harpyje pralesní, jaguár americký, ara arakanga, bazilišek hřebenatý a anakonda velká. Nesmíme ale zapomenout na to „největší zvíře“ a to člověka moudrého, který kresby vhodně doplňuje.

Logotyp vystavěný kapitálkami robustního fontu Montserrat. Jeho síla spočívá nejen ve velmi dobré čitelnosti při zmenšení, ale také v konstantní tloušťce tahu. Ta umožňuje použít písmo jako plátno, na které můžeme zobrazit kresby zvířat.

Klíčová hesla neboli názvy disciplín. Zapracování těchto hesel přímo do základního vizuálu nám dává možnost mít neustále na očích „to hlavní“. Zároveň tím jasně specifikujeme obor podnikání.

Barvy jsou posledním charakteristickým rysem tohoto vizuálního stylu. Posledním proto, že nejsou zcela zásadní pro identitu JUNGLE. Identita skvěle funguje i v černobílém provedení, které má svoji unikátní krásu a čistotu. Volbou vhodné barvy se dá dobře zapůsobit na různé cílové skupiny, například na děti nebo jejich rodiče. Psychologicky nám barva pomáhá rozšířit záběr působení identity.

Co k tomu ještě dodat. Zahoďte hračky, lodičky, kravaty a račte vstoupit. Probuďte v sobě zvíře!

 

 

Klient: