KVIS Pardubice

Pardubická společnost KVIS a.s. slaví kulaté výročí. Udržet si své postavení na regionálním stavebním trhu 30 let je úctyhodný výkon, který si zaslouží velký potlesk. Přidáváme se ke gratulantům a věříme, že nová firemní identita z naší dílny podpoří rozvoj silné značky a také dlouhodobou strategii v oblasti komunikace.

Při samotné tvorbě jsme se zaměřili na SYMBOL KAPKY, která je neodmyslitelnou součástí společnosti. Jejím vytažením z nápisu jsme docílili zčitelnění textové části loga a tím přidali důraz na symbol samotný. Ten ukrývá hned několik významů. Tím nejvýznamněším je propojení prvního písmene společnosti se symbolem. Fragment litery „K“ kapku podepisuje a ta se stává autentickou. „Káčko“ je zároveň specifické svým děleným tvarem, který kapku rozděluje na 3 části. Ty významově zase symbolizují odvětví, kterými se KVIS zabývá – kanalizace, voda, inženýrské stavby. Originálním způsobem se nám tak podařilo docílit odlišnosti a autenticity v moři korporátních identit, které kapku využívají také jako symbol. Tohle je jasný KVIS PARDUBICE.

Pro NÁZEV společnosti jsme zvolili bezpatkový font CONTHRAX. Jeho technický charakter se zaoblenými hranami evokuje potrubí, čímž vystihuje dané odvětví, ale přitom si zachovává lehkost. Písmo je vhodné pro širokou škálu materiálů díky své výborné čitelnosti ve všech velikostech.

Celá vizuální identita se pak nese v tónech modré barvy. V paletě modři se nám podařilo najít takovou kombinaci barev, která navazuje na původní barevnost, je nezaměnitelná a tvoří logickou jednotu. Společnosti dodává osobitý charakter.

Logo je podpořeno několika typy DOVĚTKŮ, které lze volit v návaznosti na danou situaci. V některých případech lze logo doplňovat o dovětek „ČLEN SKUPINY ENTERIA“, což je důležité zejména z obchodních důvodů pro podporu sounáležitosti společnosti KVIS k tomuto významnému holdingu. Další možnou variantou je dovětek „PARDUBICE“ vycházející z názvu společnosti. Tento dovětek navrhujeme volit v oficiální komunikaci a při výběrových řízeních.  A konečně „VODNÍ ŽIVEL“. V základu evokuje náplň práce, ale zároveň odráží charakter společnosti. VODA symbolizuje sílu, živost a vytrvalost, ŽIVEL zase energii, se kterou se pouští do práce. Živel neboli nadšenec není jen společnost samotná, ale každý jednotlivý zaměstnanec, který v ní pracuje. KVIS je firma, která ovládá své řemeslo, baví ho a je na to náležitě hrdá.

Nezapomněli jsme ani na DOPLŇKOVOU GRAFIKU. Kapka dopadající na vodní hladinu v podobě lineární ilustrace doplňuje a oživuje celkovou korporátní identitu. Dalším výtvarným prvkem je rastr tvořený písmeny „K“, která jsou rozprostřena do plochy. Doplněna jsou o ostatní písmena z názvu společnosti a o symboly kapky. Je to „interaktivní“ část grafiky, která dává divákovi možnost hledat název KVIS… hrát si 🙂

Výsledná nová image společnosti má „šťávu“. Minimalistický design zdůrazňuje to, co je pro společnost charakteristické – tradici, řemeslo, ale také moderní a sebevědomý přístup. Společnost KVIS tak jasně dává najevo, že drží krok a tím potvrzuje, že patří mezi významné hráče ve svém oboru.

Klient: