von Baumann

Představujeme investiční společnost von Baumann.

V našem studiu vznikala celá filozofie značky, od prvního nápadu zpracování rodové historie jednoho ze zakladatelů po vytvoření logotypu a celého vizuálního stylu a luxusních firemních předmětů (vizitky, firemní diář, manžetové knoflíčky…).

Logotyp vznikl moderní stylizací původního barokního erbu rodiny jednoho ze zakladatelů společnosti. Prvky erbu se prolínají ve všech částech CI formou dekoru.

Využití erbu se váže k hodnotám společnosti, která obchoduje s opcemi. Jejím hlavním kapitálem je důvěra klientů založená na dlouhodobé zkušenosti a serióznosti majitelů, kteří zhodnocují peníze svých klientů na základě časem prověřených modelů.

V logu je použito písmo I have been waiting for you španělského designera Xaviera Puiga, které je zmodernizovanou gotickou frakturou. Jeho spojení s moderní variantou erbu vytváří kontrast, díky němuž logo působí výrazně a neotřele. Jako základní písmo pro běžné texty tiskových materiálů bylo zvoleno písmo Teuton, které vhodně doplňuje historické lomené písmo z loga.

Hlavní myšlenku a poslání společnosti vystihuje claim Art of options. V různých obměnách tématizuje možnosti, jaké přináší klientům obchodování s opcemi coby investičním nástrojem. V kontrastu s tradičním pojetím názvu společnosti byla pro claim použita švihovka (ručně psané písmo) Callie Robersonové – Callie Hand, jež evokuje moderní styl, lehkost – „s námi je to snadné“.

Velkou výzvou pro designéry 2oom bylo zpracování neobvyklých merkantilií, zejména vizitek a prezentačního firemního diáře s originálními autorskými ilustracemi a luxusní produkcí.

Klient: