AUTENTIS - NÁVRH IDENTITY A OBALOVÉHO DESIGNU

AUTENTICITA. Jednoduché slovo mající mnoho podob. V základním významu představuje původní zdroj, pravost a věrohodnost neboli „nejčistší čistotu“. Evokuje ale také jedinečnost a originalitu, které jdou ruku v ruce s odlišností. Všechny tyto atributy a zejména slovo samotné, nás inspirovaly při tvorbě  nové korporátní identity společnosti, pro kterou je zdraví a životní styl na prvním místě.

Výsledkem je nová značka AUTENTIS navazující svým názvem na přírodu a obor podnikání. Zároveň jsme přihlédli k faktu, že značka nebude určena pouze pro český trh, a proto je vyjádřena univerzálním jazykem, kterému každý rozumí. Srozumitelnost a lehká zapamatovatelnost je důležitá zejména proto, že společnost bude nabízet své produkty prostřednictvím vybraných prodejen, lékáren a e-shopů. Bude tak snadné ji vyhledávat na webu či sociálních sítích.

Našim záměrem bylo vytvoření loga a obalového designu, který bude nejen korespondovat s vizí společnosti, ale zároveň bude upevňovat vědomí, že i zdravé suroviny mohou chutnat. Z této myšlenky jsme vycházeli i při tvorbě navazujícího vizuální stylu, který má za cíl působit na všechny smysly. „Co vidím, citím a tomu věřím“.

A my věříme, že celý projekt nezůstane pouze návrhem, ale dojde své realizace. Držíme pěsti!

 

Klient: