dobrá TISKÁRNA

Dominantním prvkem grafického návrhu logotypu dobrá TISKÁRNA jsou tři barevné pruhy, které jsou tvořeny ze 3 barev CMYKu (cyan, magenta, yellow), tedy základního systému míchání barev při tisku. Překrytím těchto barev pak vzniká čtvrtá barva – blacK, která je zastoupena i v názvu firmy. Na první pohled je tak zřejmé, že se jedná o společnost zabývající se barvami/tiskem. Výrazné živé barvy jsou známkou každé kvalitní tiskárny. S motivem barevných pruhů lze pak dobře pracovat na korporátních materiálech, kdy logo může působit decentně, na jiných typech materiálů naopak velmi důrazně a nepřehlédnutelně. Graficky lze pak pruhy rozpracovávat až do podoby rozlitých barev, jak je použito například na nabídkových listech společnosti.

Samotný nápis vedle výrazných pruhů je velmi jednoduchý, technický; slovo “dobrá” je napsáno minuskami (malými písmeny),”TISKÁRNA” naopak verzálkami (velkými písmeny). Toto grafické ztvárnění názvu působí čistě a kompaktně, a přesto není úplně všední. Zároveň v případě, že je používáno logo bez grafického prvku (pruhů), je na první pohled jasné, že se jedná o název firmy, nikoliv označení bezejmenné dobré tiskárny.

Subheadline pak naznačuje hlavní motto společnosti, kterým je “kvalita, spolehlivost a záruka.”

Klient: