Pardubická stavební společnost MARHOLD a.s. slaví úctyhodných 30 let na trhu. To si zaslouží nejen hlubokou poklonu, ale také novou profesionální firemní identitu.
Ta stojí na pevném základě symbolu, který vznikl z architektonické hry světel a stínů dopadajících na robusní stavební útvar složený z několika kvádrů. Na ty lze pohlížet různými způsoby. Primárně znázorňují stavby/domy a tím i obor podnikání. Představují ale také základní stavební materiál – cihly, bez kterých by se stavby neobešly. Stíny zároveň tvoří písmeno „M“, které symbolizuje monogram společnosti.
Oproti stávajícímu logotypu jsme název společnosti ztvárnili písmem, které lépe odpovídá stavebnímu charakteru. Zvolený dobře čitelný bezpatkový font s geometrickým tvaroslovím REPLICA PRO má moderní, minimalistický a nadčasový design. Písmo má krásné detaily, kde výrazné je zejména zalomení ostrých hran. Symbol „M“ navazuje na konstrukci písma a s logotypem tvoří jednotný prvek – silný a stabilní.
Vyladěná barevná kombinace zelené s šedou je velmi zajímavý a neotřelý prvek identity, který se rychle stane charakteristickým pro firmu Marhold a tím i odlišitelným od konkurence. Zelená působí „fresh“ dojmem. Evokuje důvěryhodnost, bezpečnost, lehkost a přitom důraznost. Významově si můžeme představit také semafor – zelená = jedeme a nebojíme se nových výzev.
Korporátní identitu a image značky podtrhuje dovětek. V některých případech lze logo doplňovat o dovětek ČLEN SKUPINY ENTERIA, což je důležité zejména z obchodních důvodů pro podporu sounáležitosti společnosti Marhold k tomuto významnému holdingu.
Další možnou variantou je použití dovětku STAVAŘ VE VAŠEM REGIONU nebo pouze zkráceně STAVAŘ. Sloganem poukazujeme nejen na náplň a obor podnikání, ale hlavním cílem bylo vyjadřit firmu tak, jak se vidí a vnímá. V prvé řadě je profesionál, který precizně dělá svou práci. Nic víc, nic míň.
Práce se základními atributy identity umožňuje širokou škálu řešení pro různé marketingové záměry. Nesmíme zapomínat ani na to, že silná identita/značka má praktický dopad také na lidské zdroje ve všech aspektech (stávající/potencionální zaměstnanci)… zkrátka všichni napříč firmou pocítí, že je o co se opřít a na co být hrdý.