Divoký západ volá! Pionýři, pistolníci, kryté vozy, hledání nových domovů, lovecké výpravy… Dlouhá putování, kdy se počítá každý gram zátěže. Proto si po vzoru původních obyvatel začali noví osadníci sušit maso, které tak vydrželo velmi dlouho v úsporné podobě při zachování energie, živin a chuti.
A trochu jako pionýři si připadali také výrobci PIONEER’S JERKY, když před více než dvaceti lety začínali na českém trhu s touto v zahraničí oblíbenou a rozšířenou pochoutkou. A protože dvacet let je dlouhá doba a vnímání a potřeby obalové grafiky se poněkud posunuly, navíc vyrostla konkurence, přišel čas na modernizaci značky a zejména obalů.
Základem redesignu loga PIONEER’S JERKY je dominantní a především kompaktní logotyp a grafický symbol pionýra/kovboje. Pro obaly jsme logo doplnili ještě obsahově i graficky zásadním prvkem pro zobrazení použitého druhu masa, v němž jsme vsadili na výrazné, originální, ručně kreslené figury v kruhové výseči, jež nám umožňují přenést do vizuálu emoce a energii.
Nový vizuální styl PIONEER’S JERKY se pochopitelně prolíná i novými webovými stránkami společnosti, resp. e-shopem.