ACYLPYRIN® s vitaminem C

Připravit online spoty na ACYLPYRIN® s vitaminem C (léčivý přípravek na chřipku a nachlazení) pro společnost HERBACOS RECORDATI bylo pro nás velkou výzvou. Úkol zněl jasně: vyzdvihnout produkt a „nalákat“ spotřebitele na jeho užívání. A to nejen pro danou chvíli, ale hlavně do budoucna.

Naším záměrem bylo proto produkt ukázat v jiném světle a tím se odlišit od ostatních výrobců. Vzdálit se od tradičních, poněkud pochmurných snímků, které jsou spojeny s nemocí, bolestí a vnést do spotu hravost, vtipnost, originalitu a v neposlední řadě odlehčení. A to vše při zachování seriózní image společnosti. Ve spotech jsme vsadili na abstraktní vyjádření bolesti, abychom zaujali široké spektrum spotřebitelů. Problematiku nachlazení/teploty jsme zároveň vyjadřili takovým způsobem, jak o něm běžně hovoříme: „Mám tělo v jednom ohni“, “Necítím se ve své kůži”. Mluvíme tak jazykem, kterému každý z nás rozumí.

Výsledkem jsou spoty, které jsou úsměvné a dobře zapamatovatelné. Díky zvoleným pestrým sytým barvám a hudebnímu podkresu působí svěže a odvážně, což ve farmacii není úplně běžné.

A jak se zdá, tento koncept prezentace zafungoval. Přitáhl pozornost 2 mil. uživatelů všech věkových kategorií, kteří spot na Youtube společnosti zhlédli. Věříme, že mise byla splněna a ACYLPYRIN® se pro mnoho z nich stane parťákem, kterého budou mít vždy po ruce v domácí lékárničce.

Děkujeme Recordati za tuto příležitost a těšíme se na další pokračování.

Klient: