Snad každému z nás utkvělo v paměti logo modrého hrocha, které již čtvrt století provází stavební firmu Chládek a Tintěra.
HROŠÍ DNA se mezitím otisklo do života společnosti i samotné podstaty povahy lidí a dalo tak vzniknout specifickému mikroorganismu, který se neustále vyvíjí.. A na tomto základě se rodí NOVÁ IDENTITA HROCHŮ.
Při redesignu loga, potažmo konstrukci nové corporate identity společnosti bylo pro nás důležité zachovat vztah a souvislost se stávající podobou značky. U tak zavedené společnosti s renomé přesahujícím její profesní obor do široké veřejnosti by byla zcela nová konstrukce a motiv základního loga kontraproduktivní.
Základním motivem tedy zůstal hroch, který je s firmou spojen od samotného začátku, avšak zpracovaný tak, aby odpovídal grafickým trendům 21. století a zároveň splňoval atributy nadčasovosti. Při tvorbě jsme vyšli z jeho původní pozice, která jednoznačně vystihuje sebevědomí a obrovskou energii. „Nový“ hroch budí respekt. Je majestátní, mohutný, výtvarně stylizovaný do industriální podoby s ostře řezanými rysy. Oblé tvary hrocha nahradily tvary seseknuté a lomené, které podtrhují sílu, se kterou se pouští do práce, a těžkou techniku, se kterou pracuje.
K obsahové změně došlo v samotném názvu společnosti. Ten se zkrátil pouze na CH&T Pardubice a doplnil se o dostatečně čitelný dovětek člen skupiny enteria, což je důležité zejména z obchodních důvodů pro podporu přináležitosti společnosti CH&T k tomuto významnému holdingu.
Stávající základní korporátní barvu jsme „vyčistili a rozzářili“. Výsledkem je jasně modrý odstín, který je výrazný a působí pozitivním, energickým a zároveň industriálním dojmem.
Na „zoubek“ jsme se podívali také typografii, která je vždy velmi důležitým prvkem pro celkové vyznění značky. Oproti stávajícímu logotypu jsme název firmy ztvárnili v kapitálkách a ztučnili ho. Použit byl moderní bezpatkový font Montserrat v řezu Bold s výbornou čitelností. Díky svým čistým oblým tvarům vhodně doplňuje výrazný symbol. Stabilní konstrukce tohoto písma evokuje hroší sílu i pevnou a čitelnou pozici firmy.
Kromě symbolu industriálního sebevědomého pracanta jsme vytvořili také hrocha „živého“. Autorská kresba dřevorytovou technikou ukazuje celou postavu hrocha s odpovídajícím výrazem tváře, jak je použit ve značce, avšak v realistickém zobrazení.Tento hroch doplňuje a oživuje celkovou korporátní identitu, může se s ním pracovat samostatně nebo může být použit společně s logem. Velmi dobře se tento hroch bude vyjímat na velkých plochách, propagačních materiálech, firemním pracovním i volnočasovém oblečení, může také zdobit interiéry společnosti.
CH&T slaví 25 let. I my se připojujeme ke gratulantům a přejeme mnoho nových staveb postavených hroší silou.