Představujeme skutečnou “chuťovku” – novou grafickou podobu obalů a marketingový vizuál pro úspěšnou českou společnost I love Hummus.
Marketingový vizuál ILH vychází z hlavních principů / filosofie společnosti – znovuobjevení přirozenosti a spojení s přírodou, která je konstantní a v zásadě nezávislá na člověku a jeho konání; návrat k původním hodnotám – přirozeně, zdravě, chutně = Přirozeně přírodní / Důvěřujte přírodě:
– přirozeně = neskrývaně (nahota), tak jak to vzniklo / vyrostlo
– zdravě a chutně = bez zbytečného umělého zpracování a přidaných konzervačních látek a dochucovadel, protože příroda VÍ (nejlépe)
Hlavní motiv spojující jak obecnou firemní, tak produktovou prezentaci představuje výjev z obrazu Pád člověka od Hendricka Goltziuse, jež znázorňuje svádění založené na vzájemné romantické přitažlivosti – a podobně my svádíme čtenáře k ochutnání / poznání produktů ILH. Malba je posazena na záměrně kontrastní výrazné barevné pozadí „rozbité“ vystupujícím claimem, resp. produktovou fotkou.
S ohledem na kvalitu a zpracování potravin ILH, na použití výhradně přirozených, přírodních surovin jsme pro nový koncept obalů zvolili jako základ recyklovaný papír coby “přírodní plátno” pro samotnou grafiku. Ta je založena na třech pilířích:
1) graficky upravená fotografie s potlačenou barevností a plností, jež díky takto vzniklé „patině“ působí až herbářovým stylem a je tak ve vizuálním a pocitovém konsensu s žádoucím přírodním, tradičním či „venkovským“ dojmem celkového vizuálního zpracování. Fotografie tedy neplní primárně rozlišovací funkci, má spíše dekorační význam s pouze doplňkovou obsahovou informací,
2) čtyřhranná produktová etiketa s nejdůležitějšími informacemi, velmi čistá, typografická, s dominantním názvem daného produktu pro rychlou a snadnou informovanost zákazníka. Název produktu je vždy záměrně tvořen jiným fontem, podle celkového vyznění a (pozitivního) emočního dojmu, který konkrétní název v jakém fontu vyvolává,
3) barevná kulatá „firemní“ samolepka s logem ILH, ornamentem a claimem Vyrobeno s láskou. Barva samolepky vždy koresponduje s barvou na produktové samolepce.