Ne, nezbláznili jsme se. Opravdu jsme místo rekuperační jednotky DAPHNE vyobrazili sochařské dílo v podobě busty božské Daphne.
Přirovnáním rekuperační jednotky k postavě z řecké mytologie, poukazujeme na proměnu a začátek něčeho jiného. Proměna Daphne ve vavřín je v tomto případě metaforou pro změnu designu a vylepšení technologických vlastností jednotky. Cílem je tak zaujmout pozornost filozofií, grafikou a vizuálem a tím propagovat samotný produkt nepřímo.
Komunikační brand je postaven na vyobrazení sochy Daphne a skici jednotky na sytě modrém pozadí, doplněné o výrazné nápisy: Metamorfosis of divine DAPHNE, My DAPHNE / THE SOUND OF SILENCE, prolínající se do různých aplikací.
Webové stránky jsou řešeny unikátním způsobem. Použita byla busta rotující „bohyně“ na topu stránky. Celý web reaguje na „scrollování“ myší a postupně odhaluje speciální prvky – rozklad jednotky a odkrytí vnitřního uspořádání jednotlivých součástí.
Motiv se velmi dobře vyjímá i u ostatních propagačních materiálů a dá se efektivně používat v rámci klíčového vizuálu, potažmo celého produktového marketingu. Zároveň je tento způsob ztvárnění v oboru vzduchotechniky velmi originální a tím společnost odlišuje od konkurenčních výrobců.
Touto kampaní jsme odstartovali novou formu propagace a designové linky, která se bude do budoucna prolínat do dalších produktů společnosti 2VV.
Děkujeme za příležitost společnosti 2VV, oceňujeme odvahu pustit se do kampaní nekonvenčním způsobem a DAPHNE přejeme hodně štěstí! 🙂